7 Mart 2012 Çarşamba

Dünyadaki En Güzel Kitapçılar !

Bir Dominik Kilisesi'nden kitapçıya çevrilen: Selexyz Kitabevi, Hollanda

Bu aralar çok yoğunum hiçbir şeye vakit ayıramıyorum. Ama bu kitapçıları görünce ,şu kısa vaktimde sizinle paylaşmak istedim. Kitapları ve kitapçıları seven biri olarak ilgimi fazlaca çekti. Ne olurdu bir tanesi de Türkiye'de olsaydı ? 
Tamamen sanat kitaplarıyla dolu ve modern bir tasarım: The Bookàbar Kitabevi, İtalya   

Kitapları okumak ve sergilemek için kullanılan geniş, ferah merdivenler, boydan boya raflar: Plural Kitabevi, Slovakya

1906'da açılan neo-gotik bir kitapçı: Livraria Lello, Portekiz

1906'da açılan neo-gotik bir kitapçı: Livraria Lello, Portekiz



Nedense biraz garip ve korkunç bir kitabevi: Cook & Book, Belçika

Nedense biraz garip ve korkunç bir kitabevi: Cook & Book, Belçika

Pekin'deki bu İngiliz Dili kitapçısında sihirli bir hava var: Bookworm, Çin
Her yıl binlerce turist tarafından ziyaret ediliyor: Librería El Ateneo Grand Splendid, Arjantin
Her yıl binlerce turist tarafından ziyaret ediliyor: Librería El Ateneo Grand Splendid, Arjantin

11 yorum:

  1. ilk ve son resime bayıldım nasıl görkemli büyük ..

    YanıtlaSil
  2. ilk 6 resimdeki kitapçıları sevdim. Çok geniş aydınlık ve ferah bir ortam.

    YanıtlaSil
  3. Muhteşemler , hepsini saatlerce gezmek isterdim . Teşekkür ederim , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Tek kelime ile MUHTESEM!
    Oralarda olabilme imkanim olsaydi herhalde günlerce cikmazdim icinden... Resmen agzim acik hayranlikla baktim resimlere.
    Bilgilendirigin icin coook tesekkür ederim.

    Belcikadaki tavandan asili kitap modeli Istanbul'da Istanbul Modern'dede sergileniyor. Ben begenmistim fikri.

    Sevgilerle, YeShe's

    Not: izninle facebook sayfama bu postun linkini ekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. hangisine bakacağımı şaşırdım inan,insanın böyle bir kitapçıya girince okuyası yoksada okur.keşek buradada olsaydıda oradan çıkmasaydık:)
    kadınlar günün kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil
  6. offf hepsine gitmek istiyorum harikaaaa. kiliseden bozma olan da ayrı bir cezbetti.

    YanıtlaSil
  7. bir an için orda olup kitap kokusunu içime çekmek isterdim.

    YanıtlaSil
  8. gerçekten harika bunlar, insan kendini masal dünyasında gibi hisseder bu kitaplıklarda..:D
    ilk foto ve son fotolardakiler favorim..
    sevgiler canım <3

    YanıtlaSil
  9. bu kitapçılarda insan tüm gününü geçirebilir,hepsi harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  10. Şahane görünüyor valla,keşke bizde de bu tür mimariler olsa...

    YanıtlaSil

Benim de söyleyeceklerim var !!! diyorsanız, buyrun çekinmeden söyleyin :)))