13 Ocak 2012 Cuma

Üzgün,Kırgın ve Yorgun

       Bu akşam canım çok sıkkındı.Hiç yapmadığım bir şey yapmaya karar verdim ve geçtim televizyonun başına . Normalde hiç televizyon izlemiyorum. Her ihtiyacımı internet aracılığı ile karşılıyorum.Evet, tam bir internet bağımlısıyım. Ama ne bileyim bir şeyler izlemek istedim. Keşke izleyecek bir şeyler bulabilseydim . Bir dizide karar kıldım o da gerilim dolu dakikalar geçirmeme sebep oldu. Merak da ettim sonuna kadar izleyeyim diye başarısız prodüksiyonlar , oyunculuk yapamayan oyuncular canımı daha da sıktı. Neyse ki bitti.Bugün içimi gereksiz bir hüzün kapladı. Yoruldum galiba. Üzgün gözlerle baktım etrafıma. Bazen size de olur mu bilmem ama başımı alıp gidesim geldi yine. Ama soğuk diye evden bile çıkmaya üşenen şu bünye ile nereye kadar gidebilirim onu da merak ediyorum. 
Beni en iyi anlatan bu baykuşun halidir diye düşünüyorum!
     Hayatımızda bir şeylerin düzgün gitmediği zamanlar var ya ? O zamanlar uzadıkça uzadı benim hayatımda . Düzelen çizgi üzerinden ne zaman yürüyeceğimi düşünüyorum.İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor.Üzerimi bile değişmiyorum.Pijamalarımla bütün gün oturuyorum.Elimde de bir fincan çay ya da kahve. Ya kitap okumaya çalışıyorum ya da işlerimi hallediyorum. Çok bunaldım galiba bu aralar.Her yeni yaş umutlarla geliyormuş ya benimki bıkkınlıkla yorgunlukla geldi. Umarım ruh halimin hava durumuyla ilişkisi vardır. Zira güneş gördüğümde mutlu olmak istiyorum artık !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim de söyleyeceklerim var !!! diyorsanız, buyrun çekinmeden söyleyin :)))