21 Ocak 2012 Cumartesi

Aşk-ı şehir : Eskişehir

Malum ben Eskişehirliyim :) Soğuk bir günde ne yapılır diye düşündüm ve sizi yazdan kalma bir kaç Eskişehir fotoğrafı ile selamlamak istedim ;) Herkese iyi hafta sonları :)))

Bu arada Porsuk Çayı donmuş.:) Onu da fotoğrafladım yakın zamanda sizlerle paylaşırım ;)
Kent Park

Kent Park
Kültür Park
Sazova Kültür Parkı (Arkada görünen de Masal Şatosu)

Kültür Park

Kültür Park
Kültür Park (Kristof Kolomb'un Gemisi)
Kültür Park


Yeşil başlı gövel ördek :) (Kültür Park)

Kristof Kolomb'un Gemisi'nin iç Kısmından görüntüler

Kristof Kolomb'un Gemisi'nin iç Kısmından görüntüler
Kristof Kolomb'un Gemisi'nin iç Kısmından görüntüler

Kristof Kolomb'un Gemisi'nin iç Kısmından görüntüler

İkieylül Caddesi ve Reşadiye Camii

Porsuk Çayı ve Adalar

Porsuk'ta gezinti :)
Anadolu Üniversitesi Japon Bahçesi

Anadolu Üniversitesi Japon Bahçesi

Anadolu Üniversitesi Japon Bahçesi

Atatürk'ün Eskişehir'e ilk geldiği trenin bir kısmı

27 yorum:

  1. Harika bir şehir burası...

    YanıtlaSil
  2. Bu şehri her giden öve öve bitiremiyor.. Daha gitmek nasip olmadı.. Gerçi bir bakımada bu şehirde okuyor sayılıyorum

    Resimler çok güzel Paylaşım için teşekkürşer

    YanıtlaSil
  3. bende gidip gormek istiyorum, o masal satosuna bayiliyorummmmmm
    harika :D cok guzel gercekten
    iyiki paylasin bizimle:)

    sevgiler canim

    YanıtlaSil
  4. sayende bir eskisehir yaptim geldim.guzel yurdumun her kosesi cennet ben ne yapayim.gonlune makinene saglik hayatim.sevgilerle.

    YanıtlaSil
  5. eskişehir çook güzel nar çiçeğim :) ben de bir kere gezip görme şansına kavuştum, bir gün yetmedi, bir daha gelmek istiyorum nasipse :) iyi ki paylaştın :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. hehehee bende bu yaz gittim sazoavada salına salına gezindim çok keyifliydi . geminin içine girmemiştim yoğunluktan görmüş oldum böylelikle . Demek Eskişehirlisin çok seviyorum ben . Kuzenim orda yaşıyor . gecenin yarısında rahat rahat sokaklarda yürüyebiliyorsun . en çk ınu sevdim galiba :D

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş. Görmeye değer diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  8. ooff ama bu haksızlık yaa, ben bilecik 2005 mezunuyum, haftasonları trenle eskişehire gelirdik, gezerdik doyasıya, ama bunlar yoktu o zaman, eskişehir adını yenişehir olarak değiştirmeliler bence :)
    çok özledim oraları, çok güzel yaa içim açıldı gece gece, rüyamda eskişehir anılarımı görürüm inşallah :)

    sevgiler tatlım

    YanıtlaSil
  9. Oralarda olmak vardi simdi :))

    Cok özendim vallah !! O Bot turunda olmak istedim :D

    Paylasimin icin cok tskler :)

    Iyi pazarlar

    Xx

    YanıtlaSil
  10. @Optimus Prime : evet aynen öyle :))

    @Dönence : Eskişehir'e mutlaka bekliyoruz ;)

    @Küçük Şeyler : Seni de bekliyoruz Kıymet'cim :) Masal Şatosunun önünde bol bol fotoğraf çektirirsin ;)))

    @u.aydın :Evet ama burası bambaşka bir yer oldu :) Gelip görmenizi tavsiye ederim :)

    @Maya :Ama bir günde ancak bir park gezebilirsiniz. Gezlecek yerler o kadar çoğaldı ki :)) Tekrar bekliyoruz:)

    @Elifinelizi: Evet rahat , güvenli ve modern bir şehir:) Bir dahaki gelişinizde beraber çibörek yiyelim ;)

    @Ahu : Daha önce gelmediyseniz mutlaka görmeniz gerekir diye düşünüyorum :)

    @darkolivee: 2005 te tramvaylar hizmete girmişti o zamandan sonra çok daha güzel oldu Eskişehir. Çok uzak sayılmaz tekrar bekliyoruz :) Bizim denizimiz yok sizin gibi ama yapay plajımız var ;)

    @civciv: Teşekkür ederim eğer Türkiye 'ye geldiğinizde fırsatınız olursa mutlaka uğrayın derim :) Mutlu pazarlar :))

    YanıtlaSil
  11. Benimde görmek istedigim şehirlerden biri, gerçekten çok merak ediyorum fotograflar öyle güzelki :)

    YanıtlaSil
  12. Fotoraflar harika...
    Son zamanda Eskisehir ile ilgili o kadar güzel yorumlar yapiliyordu ve üstüne bu fotoraflarida görünce kesinlikle gitmem gereken sehirler listesine eklenecek ;)

    YanıtlaSil
  13. Eskişehir ' e giden arkadaşlarımdan çok güzel bir şehir olduğunu duyuyorum , senin fotograflarında da gördüm , bir fırsat yakalarsam görmeyi çok istiyorum canım , teşekkür ederim , sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. çok güzel fotolar, blogunda öyle =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. çok güzel fotolar, blogunda öyle =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Hala eskisehire gitmemis olmam vuyuk eksiklikkk..cok guzel resimlerrrrr..

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Muthis bir yer! ki hala gidemedim...
    Daha gezmem gereken okdar cok yer varki bunlardan biride eskisehir'dir =)Guzel paylasimin icin sagol canim

    zeynnepp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Harika resimler ve harika bir blog... İcim acildi ne yalan söylim:) takipdeyim seni

    Berlinden selamlar

    YanıtlaSil
  19. eskişehir gitmek istediğim şehirlerimizde bir tanesidir,bu fotları görünce dahada bir gidesim geldi:)
    iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  20. yazın ortadasın gitmiştim inanılmaz sıcaktıı :) ama çok güzel bir şehir, porsuk can katıyor. Çiğ böreğin tadı hala damağımda :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Biri çiğbörekmi dedi ???

    YanıtlaSil
  22. harika kareler yakalamıssız:))Bende beklerm bloguma:))

    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Bu güzel şehre geçen sene gittim ve bayıldım her yeri ayrı güzel fotoğraflarla tekrar oralara gittim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  24. harika bir sehirmis yaa ne güzel kareler cekilmis öyleee bayildim:) iyiki bulmusum blogunu hemen takibe aliyorum :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  25. çok gitmek istiyorum eskişehire inşallah nasip olur bir gün.ne uzak yerlere gittim o kadar şurada ağzımın içindeki yere gelemedim .yaza inşallah.paris disneylanda 2 kere gittim şato disneyin simgesi olduğu için doya doya gezmiştim .inşallah sende bir gün sevdin madem görürsün.sevgilerrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar güzel bir park hic bilmiyordum bu sekilde,sayfan hayirli olsun canim,Eskisehir'e yakiniz bizde belki görüsürüz birgün kimbilir:)

    YanıtlaSil

Benim de söyleyeceklerim var !!! diyorsanız, buyrun çekinmeden söyleyin :)))