16 Ocak 2012 Pazartesi

Takı Merakı

       Takılara karşı zaafım var . Mesela dışarıya küpesiz çıkamam. Sanki çıplakmışım gibi gelir. Mutlaka ufak tefek de olsa bir şey takarım.En kötü ihtimalle bir tane yüzük takarım. Takıntılıyım sanırım . :) Bugün de yapacak bir şey bulamayınca biraz dolaşmak istedim. Ne bluz ne elbise ne de ayakkabı... Yine gittim takı aldım. Ben çok sevdim ,bakalım siz ne düşünüyorsunuz? 
(Bu arada takıların hepsini Koton'dan aldım.Normalde Koton'dan takı almam ama bunları sevdim galiba :))





14 yorum:

  1. bu takıntı o kadarda kötü bişi değil ama bakın ne kadar güzel takılarınız var.iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yapmışsın...beğendim takılarını hepsi çok şeker ...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Küpesiz asla, aynen:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Bende normalde takı kullanmam, alırım çok hoşuma gider ama takamıyorum nedense, tek takım saatlerim :)

    Gerçekten çok güzeller üstteki zincirli hele nefismiş, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. su son küpeler cok hosuma gitti : )

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden cici:)
    iyi günlerde kullanın..
    sevgiler..
    .)

    YanıtlaSil
  7. Herkese çok teşekkür ediyorum :)))

    YanıtlaSil
  8. off çok güzell, özellikle kolyelere bayıldım yaa, gözüm kaldı resmen :)güle güle kullan...

    sevgiler
    darkolivee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ah o takı'ntı dan azıcık da bende olsaydı ya, hiçbişey takmıyorum, taktığım bir alyans bir de ince kolye, onu da zaten hiç boynumdan çıkarmadığımdan takıyorum :) sen devam et ama ne güzel işte :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan :)
    Bende mağaza mağaza dolaşıp alacak bir şey bulamazsam eli boş dönmeyeyim diye mutlaka bir takı alırım :))

    YanıtlaSil
  11. bende özellikle küpesiz çıkmayanlardanım canım,alyansımı unutuyorum bazen küpemi unutmuyorum o derece :)) bu takılar harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  12. seçimlerin gayet güzel canım.her zaman herşeyle uyabilecek takılar.güle güle kullann

    YanıtlaSil
  13. Benim için de olmazsa olmazı küpedir. :) Bu arada güzel yorumunu okudum. Sakın bırakma diyeti; zamanı gelir denersin tarifleri :)) Öpüyorum

    YanıtlaSil

Benim de söyleyeceklerim var !!! diyorsanız, buyrun çekinmeden söyleyin :)))