11 Ocak 2012 Çarşamba

Kitaplar :)

            Dedim ki neden kitaplarla devam etmiyorum ? :) Kendime açık çek verdim. Türk Edebiyatından okumadığım hiçbir eser kalsın istemiyorum. O yüzden çoğunluğunu okumadığım, genelde 1940'lı yıllarda basılmış eserlerden oluşan bir liste yaptım sonra da basımı olanları aldım. İçlerinde okuduklarım da vardı elbette ki ama kitaplığımda bulunsun istedim. :) Gerçekten kitap okumayı çok seviyorum . Her yeni kitap aldığımda içimi mutluluk kaplıyor. Genelde "Bestseller" olarak tabir edilen kitapları okumayı sevmiyorum. Çok nadirdir merak edip okuduklarım.Sadece vakit geçirmeme yardımcı oluyorlar.Benim kitap okumaktan zevk almamın nedeni içinde benim bir şeyler bulabilmem kendime bir şeyler katabilmem . Edebiyat pragmatik bir yapıda mı olmalı ? 1800'lerin sonları 1900'lerin başlarında öyleydi evet. Çünkü insanları yönlendirme telaşı vardı.Öğretme içgüdüsüyle yaklaştı her yazar her bir okura.Şimdi öyle değil ki. Herkes istediği yazarın istediği kitabını alıp okuyor.Bir şeyler öğrenme kaygısı yok.Çünkü öğrenmemizi sağlayan her şey elimizin altında. Ben biraz eski kafalıyım galiba.Her kitaptan aklımda bir kelime dahi kalsa bunu kâr sayıyorum kendime :) 

Bir an önce okumaya başlayacağım. Belki sonra okuduklarım hakkındaki fikirlerimi de yazarım...


Yeni alınan birkaç kitap :)

4 yorum:

  1. Kitaplığından görebildiğim kadarıyla Ahmet Hamdi'den Huzur'u ve Sabahattin Ali'ninkileri severek okumuştum , okuduklarını bizlerle paylaşmanı bekliyorum , sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kitaplar hakkındaki düşüncelerine katılıyorum. Popüler kitaplar eglencelik gibi geliyor banada, hani sabun köpügü gibi.

    Şimdi kitaplıgınıza baktıgımda pek çogunu okumuş oldugumu görüyorum. Artık insanlar bu sevdigimiz yazarları okumuyorlar veya çok az kişi okuyor.

    YanıtlaSil
  3. oku paylaş bakalım tavsiye varsa ben de alayım

    YanıtlaSil
  4. zevklerimiz aynı gibi:D

    YanıtlaSil

Benim de söyleyeceklerim var !!! diyorsanız, buyrun çekinmeden söyleyin :)))