4 Ocak 2012 Çarşamba

Çekim alanı sorunsalı...

            Şöyleki ben öyle vay efendim romantik filmmiş yok efendim aşk filmiymiş sevmem.Nerde fantastik- bilimkurgu, aksiyon filmi var gider onları izlerim. Transformers izlerken mest olurum ,Hızlı ve Öfkeli'yi izlerken kendimden geçerim. Underworld 'ü izlerken takla atarım, X Men 'i izlerken koltuktan koltuğa falan zıplarım . Yani böyle. Ne yapayım seviyorum. Bi de çıt kırıldım romantik adamlara uyuz olurum "Hayatım ,bak bilmem ne filmi çıkmış çok duygusalmış izleyelim mi baş başa ?" Nah izlerim.Lan sıkılıyorum diyorum adam hala romantik takılıyor ya. Yok arkadaş benimle elektrik tamiri yapamayacak adama tahammülüm yok benim. Benki kırmızı ojeli tırnaklarımla elektrik tesisatı döşeyen insanım . Bir erkeğin elinden hiç bir iş gelmemesi beni çıldırtmaya yetiyor.Geçen öyle bir adam gördümki arkama bakmadan topukladım . Ya nasıl anlatayım bilmemki ...Bildiğimiz zımba makinesine zımba teli yerleştiremeyen adamlar bilirim . Bir de bunu gülerek anlatan hödüklere denk gelirim . Sonra da vay efendim çok seçicisin . Ya tamam ben de çok normal değilim biliyorum. Adriyana Lima değilim , Çarliz Teron değilim, o değilim, bu değilim de tamam biraz fazla erkek işine elim yatkın da olabilir de. Hey Allahım bu adamlar ne peki böyle ?
           Adam dediğin cool takılacak ama her şeyden de haberi olacak. Yok ben onu beceremem demeyecek. Varsın beceremesin ama burnundan da kıl aldırmasın arkadaş...Dilekler istekler şahane de hayatıma giren adamların bi tanesinin elinden bir iş gelmezdi ya. Ben bu adamların nerde yaşadıklarını biliyorum galiba mıknatıs gücüyle ve çabukluğuyla çekiyorum hepsini... Sonra da başımdan savmak için bin dereden su getirmek kalıyor bana ... Amma velakin işin özü: Ey çok kabiliyetli ,(ve mümkünse biraz) gizemli adam gel beni bul !!! Zira ben yanlış kişilerin çekim alanındayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benim de söyleyeceklerim var !!! diyorsanız, buyrun çekinmeden söyleyin :)))